سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی گادیشه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند پس اطمینان به سایت از نظر عدم پخش اطلاعات شخصی و خصوصی کاملا منطقی است .

سایت گادیشه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گادیشه، مانند متن، گرافیک، آرم ، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گادیشه جزئی از اموال این سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت گادیشه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی گادیشه ایجاد می کند . کاربران به هیچ وجه اجازه استفاده از تصاویر ، توضیحات و اطلاعات مربوط به کالا ها و محصولات سایت گادیشه را ندارند و این حق کاملا برای سایت گادیشه محفوظ است . در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت گادیشه ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است .